Referanslar

referans-1
referans-1
referans-1
referans-1
referans-1

Perakende İşletmeleri İçin
Müşteri İlişkileri Yönetimi

Customer Engagement Oracle’ın bütün ürünleriyle entegre çalışır. Bu sayede, veri aktarımı her zaman güncel kalır.

perakende-isletmeleri-icin
Web uygulama üzerinden erişim
Müşteri tanıma sistemi
Kampanya ve sadakat modülleri
Çoklu insan desteği

Merkezi Yönetim ve Esnek Entegrasyonlar

Customer Engagement’ın omnichannel özelliği sayesinde, bütün satış kanallarında müşteri, sadakat, kampanya, segment ve yönetim modüllerine erişebilirsiniz.

Mağazanızın ihtiyacı olan bütün modülleri tek merkezden, hızlı ve kolaylıkla yönetin!

Müşterilerinizi Tanımanın
En İyi Yolu

Müşteri Ekranı ile müşteri profilleri oluşturabilirsiniz. Bu sayede, müşterilerinizin tüm alışveriş geçmişlerini ve alışkanlıklarını görüntüleyebilirsiniz.

musterilerini-tanimanin-en-iyi-yolu
Sepet Oluşturma Özelliği
Müşterilerinizin geçmiş alışverişlerini ve alışveriş alışkanlıklarını görüntüleyerek onlara özel ürünler ve sepetler oluşturabilirsiniz. Ayrıca, görsel içerikler ile müşterilerinizi bilgilendirebilir ve dikkatlerini çekebilirsiniz.
Müşteri Birleştirme Yöntemi
Müşterinizin işletmenize bağlı bütün mağazalardan veya internetten yaptığı işlemleri sistem üzerinden kaydedebilir, yetkili personeller tarafından görüntülenebilmesini sağlayabilirsiniz.
Detaylı Müşteri Bilgileri
Müşterilerinizin ad soyad, iletişim bilgileri ve adresleri gibi gerekli tüm bilgileri sistem üzerinde toplayabilir, yetkili personellerin tek noktadan ve istedikleri zaman ulaşabilmelerine imkan sunabilirsiniz.

Yeni Nesil
Müşteri Deneyimi

Sadakat modülü ile müşterilerinize sadakat kartları, hediye kartları, ön yüklemeli kartlar ve kurumsal kartlar sunabilir, bütün mağazalar için kullanılmasını sağlayabilirsiniz.

Kampanyalar

Müşterilerinizin geçmiş harcamalarını ve alışverişlerini görüntüleyerek onlara, sadakat kartları, kuponlar, indirimler ve farklı fiyat listeleri tanımlayabilirsiniz. Bu sayede, müşterilerinizi daha çok alışveriş yapmaya teşvik edebilirsiniz.

Hediye Kartları

Müşterilerinize hediye kartı imkanı sunarak karta yükleme yaptırabilirsiniz. Hediye kartları içine tanımlanan para hem müşterileriniz tarafından kullanılabilir hem de hediye edilebilir. Bu sayede, müşteri sadakatini de eş zamanlı olarak artırabilirsiniz.

Kart Filtreleri

Kampanya ve promosyon modülünde de olduğu gibi, tanımladığınız kartlara ürün, tarih ve fiyat bazında filtreler koyabilirsiniz. Kart filtreleriyle ilgili bütün değişiklikleri sistem üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Doğru Kitleye Ulaşma

Segment modülü ile hazır veya manuel segmentler oluşturarak, müşteri analizleri yapabilir ve hedef kitlenizi kolaylıkla belirleyebilirsiniz.

dogru-kitleye-ulasma
Analitik Bilgiler Toplama
Müşteri kriterleri oluşturabilir ve topladığınız analitik bilgiler doğrultusunda müşterilerinizi gruplara ayırabilirsiniz. Bu sayede satış rakamlarınızı daha iyi gözetleyebilir, kampanya ve sadakat modülleri için kullanabilirsiniz.
Manuel Segment Entegrasyonu
Kullandığınız segmentasyon ve analiz uygulamalarını, dışarıdan elde ettiğiniz verileri sisteme kolaylıkla entegre edebilirsiniz. Bu sayede, entegre ettiğiniz segmentleri manuel girişinin altına yükleyebilir ve tek sistem üzerinde yönetebilirsiniz. Ayrıca, kampanya veya farklı haklarda kullanım için üçüncü parti donanımlar veya kazanım uygulamalarını da entegre edilebilir.
Filtreleme ve Güncelleme
Segmentlerinize yeni kriter eklemeleri yaparak tarih, müşteri, fiyat ve departman bazlı filtrelemeler koyabilirsiniz. Güncelleme ayarlarınızı sistem içinden tarih belirleyerek otomatikleştirebilir, iş yükünü azaltabilirsiniz.

Sistem
Yönetimi ve Gelişimi

Yönetim Paneli modülü sayesinde bütün modüllerin ve sistemlerin kullanımını hızlı ve sistematik bir şekilde yönetebilirsiniz.

Yetkilendirme

Sadakat ve kampanya modüllerinin kullanımları için yetkilendirme grupları oluşturabilirsiniz. Bu sayede, dışarıdan müdahaleyi engelleyebilir ve olası aksaklıkların önüne geçebilirsiniz.

Kolay ve Sade Arayüz

IT veya iş birimleri için kolay bir arayüzle tasarlanmış olan Customer Engagement ile hataların tespitini ve onarımını kolaylaştırabilirsiniz.

Attribute

Attribute özelliği sayesinde işlemlerinizi otomatikleştirebilir ve teknik geliştirme yapımına ihtiyacın önüne geçebilirsiniz. Bu sayede, ekstra bir geliştirme yapma ihtiyacını ortadan kaldırabilirsiniz.

Raporlama özelliği ile bütün veri akışlarınızı tek kanaldan izleyin ve hızlı müdahale imkanı elde edin!