TELEKOM
Telekom sektöründe faaliyet gösteren müşterilerimize mağaza ve online ayrımı gözetmeksizin kendi müşterilerine en iyi faydayı sunabilmeleri, operasyon süreçlerini etkinliğini ve marjlarını en üst seviyeye taşıyabilmeleri için benzersiz uzmanlık ve teknoloji çözümlerimizle yardımcı oluyoruz. Sunmuş olduğumuz çözümlerin önemli bir kısmı müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri deneyimi, satış ve envanter operasyonları, satın alma ve analitik raporlama süreçlerinin etkinliğinin ve verimliliğinin arttırılmasına yönelik geliştirilmiştir.
TELEKOM
Telekom sektöründe faaliyet gösteren müşterilerimize mağaza ve online ayrımı gözetmeksizin kendi müşterilerine en iyi faydayı sunabilmeleri, operasyon süreçlerini etkinliğini ve marjlarını en üst seviyeye taşıyabilmeleri için benzersiz uzmanlık ve teknoloji çözümlerimizle yardımcı oluyoruz. Sunmuş olduğumuz çözümlerin önemli bir kısmı müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri deneyimi, satış ve envanter operasyonları, satın alma ve analitik raporlama süreçlerinin etkinliğinin ve verimliliğinin arttırılmasına yönelik geliştirilmiştir.
TELEKOM
Telekom sektöründe faaliyet gösteren müşterilerimize mağaza ve online ayrımı gözetmeksizin kendi müşterilerine en iyi faydayı sunabilmeleri, operasyon süreçlerini etkinliğini ve marjlarını en üst seviyeye taşıyabilmeleri için benzersiz uzmanlık ve teknoloji çözümlerimizle yardımcı oluyoruz. Sunmuş olduğumuz çözümlerin önemli bir kısmı müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri deneyimi, satış ve envanter operasyonları, satın alma ve analitik raporlama süreçlerinin etkinliğinin ve verimliliğinin arttırılmasına yönelik geliştirilmiştir.
MODA
Günümüz moda markaları sunmuş oldukları ürünlere ve aksesuarlara olan ilgiyi canlı tutmak için sürekli bir yenileşme içinde olmak zorundadır. Tüketicilerin hızla değişen alışveriş davranışları, internet ve sosyal medyanın günlük hayatta ihtiyaçlarımızı karşılarken oynamış olduğu kritik rol, moda perakendecilerini kıyasıya bir inovasyon yarışına sokmuştur. Bu yarışın kazananı hiç şüphesiz tüketiciye tüm kanallarda, benzersiz ve bütünleşik bir alışveriş ve marka deneyimi yaşatabilen perakendeciler olacaktır.
MODA
Günümüz moda markaları sunmuş oldukları ürünlere ve aksesuarlara olan ilgiyi canlı tutmak için sürekli bir yenileşme içinde olmak zorundadır. Tüketicilerin hızla değişen alışveriş davranışları, internet ve sosyal medyanın günlük hayatta ihtiyaçlarımızı karşılarken oynamış olduğu kritik rol, moda perakendecilerini kıyasıya bir inovasyon yarışına sokmuştur. Bu yarışın kazananı hiç şüphesiz tüketiciye tüm kanallarda, benzersiz ve bütünleşik bir alışveriş ve marka deneyimi yaşatabilen perakendeciler olacaktır.
MODA
Günümüz moda markaları sunmuş oldukları ürünlere ve aksesuarlara olan ilgiyi canlı tutmak için sürekli bir yenileşme içinde olmak zorundadır. Tüketicilerin hızla değişen alışveriş davranışları, internet ve sosyal medyanın günlük hayatta ihtiyaçlarımızı karşılarken oynamış olduğu kritik rol, moda perakendecilerini kıyasıya bir inovasyon yarışına sokmuştur. Bu yarışın kazananı hiç şüphesiz tüketiciye tüm kanallarda, benzersiz ve bütünleşik bir alışveriş ve marka deneyimi yaşatabilen perakendeciler olacaktır.
BÜYÜK MAĞAZACILIK
Düşünülenin aksine, son yıllarda uluslararası pazarlarda yapılan çalışmalar göstermektedir ki büyük mağazacılık perakendeciliği yükselen eğilim olarak tanımlanan internet alışverişlerine karşı güçlü bir duruş sergilemektedir. Uluslararası pazarlarda faaliyet gösteren öncü büyük mağaza perakendecileri, iş modellerini değişen koşullara uyum sağlayacak şekilde güncellemektedir. Büyük verinin etkin şekilde kullanımı, tüketici beklentilerinin günlük faaliyetlerin merkezine konumlandırılması ve markaların tüketici üzerinde yarattığı güçlü etkinin doğru kullanımı ile fiziksel mağazaların tekrardan tasarlanması söz konusu olmaktadır. Günümüz perakendecileri, dijital çağın gereklerini teknoloji alanında ortaya çıkan yeniliklerle harmanlayarak geleceğin müşteri deneyimini mağazalarına taşımaktadır.
BÜYÜK MAĞAZACILIK
Düşünülenin aksine, son yıllarda uluslararası pazarlarda yapılan çalışmalar göstermektedir ki büyük mağazacılık perakendeciliği yükselen eğilim olarak tanımlanan internet alışverişlerine karşı güçlü bir duruş sergilemektedir. Uluslararası pazarlarda faaliyet gösteren öncü büyük mağaza perakendecileri, iş modellerini değişen koşullara uyum sağlayacak şekilde güncellemektedir. Büyük verinin etkin şekilde kullanımı, tüketici beklentilerinin günlük faaliyetlerin merkezine konumlandırılması ve markaların tüketici üzerinde yarattığı güçlü etkinin doğru kullanımı ile fiziksel mağazaların tekrardan tasarlanması söz konusu olmaktadır. Günümüz perakendecileri, dijital çağın gereklerini teknoloji alanında ortaya çıkan yeniliklerle harmanlayarak geleceğin müşteri deneyimini mağazalarına taşımaktadır.
MARKET
Market perakendeciliğinde hemen hemen her alanda uygulamaya alınan büyük geliştirmeler, kimi perakendecilerde bu alanda yapılabileceklerin tükendiği hissiyatını uyandırmaktadır. Bu bakış açısı, pazar analizleri göz önüne alındığında perakendeciler için son derece büyük tehditler barındırmaktadır. Yapılan çalışmalar göstermektedir ki geleneksel market perakendeciliğinde bir tüketici bir mağazadan tüm ihtiyaçlarını karşılama yoluna giderken, günümüzde market ihtiyaçları iki elin parmaklarından fazla ve farklı kanaldan karşılanabilir hâle gelmiştir. Özetlemek gerekirse; pazarda rekabet avantajı sağlamak isteyen market perakendecileri ve üreticiler, sürdürülebilir iş süreçlerini ve devamlılığı olan kârlılık hedeflerini desteklemek için yeni teknolojileri kullanmalılar.
MARKET
Market perakendeciliğinde hemen hemen her alanda uygulamaya alınan büyük geliştirmeler, kimi perakendecilerde bu alanda yapılabileceklerin tükendiği hissiyatını uyandırmaktadır. Bu bakış açısı, pazar analizleri göz önüne alındığında perakendeciler için son derece büyük tehditler barındırmaktadır. Yapılan çalışmalar göstermektedir ki geleneksel market perakendeciliğinde bir tüketici bir mağazadan tüm ihtiyaçlarını karşılama yoluna giderken, günümüzde market ihtiyaçları iki elin parmaklarından fazla ve farklı kanaldan karşılanabilir hâle gelmiştir. Özetlemek gerekirse; pazarda rekabet avantajı sağlamak isteyen market perakendecileri ve üreticiler, sürdürülebilir iş süreçlerini ve devamlılığı olan kârlılık hedeflerini desteklemek için yeni teknolojileri kullanmalılar.
MARKET
Market perakendeciliğinde hemen hemen her alanda uygulamaya alınan büyük geliştirmeler, kimi perakendecilerde bu alanda yapılabileceklerin tükendiği hissiyatını uyandırmaktadır. Bu bakış açısı, pazar analizleri göz önüne alındığında perakendeciler için son derece büyük tehditler barındırmaktadır. Yapılan çalışmalar göstermektedir ki geleneksel market perakendeciliğinde bir tüketici bir mağazadan tüm ihtiyaçlarını karşılama yoluna giderken, günümüzde market ihtiyaçları iki elin parmaklarından fazla ve farklı kanaldan karşılanabilir hâle gelmiştir. Özetlemek gerekirse; pazarda rekabet avantajı sağlamak isteyen market perakendecileri ve üreticiler, sürdürülebilir iş süreçlerini ve devamlılığı olan kârlılık hedeflerini desteklemek için yeni teknolojileri kullanmalılar.
EKONOMİNİN LOKOMOTİFİ: PERAKENDE
Perakende sektörü hemen hemen tüm ekonomiler için tarih boyunca lokomotif olma özelliğini taşımış, günlük hayatın en temel parçası olarak tüketim davranışlarını ve alışkanlıklarını temelden etkilemiş ve ileri teknolojilerin hayata geçmesinde en etkin uygulama alanı olarak önemli rol oynamıştır. Sunmuş olduğumuz bulut ve lisanslı çözümler ile işletmenizin ihtiyaç duyduğu operasyonel esnekliği kazanmasına, iş süreçlerinizin ekonomik değer yaratır duruma gelmesine ve sahip olma maliyetlerinizi optimum seviyeye çekmenize yardımcı olacağız. Sektörel tecrübemiz iş süreçlerinizin modernizasyonu ve karlılığı için sürdürülebilir bir rekabet avantajı sunacaktır.
Farklı veri kaynaklarından elde edilen veriler ile ortak bir talep öngörüsü oluşturmak ve böylelikle asorti, fiyat, promosyon ve alan optimizasyonunu sağlamanıza yardımcı oluyoruz.
Perakende operasyonlarının farklı kanallarda, ülkelerde ve iş modellerinde sorunsuz bir şekilde çalışmasını sağlıyoruz. Analitik verilerden faydalanarak en akılcı ve müşteri odaklı ürün, fiyatlama ve yerleştirme kararları almanızı sağlıyoruz.
Müşteri memnuniyeti ve karlılığı arttırabilmek adına arz talep senkronizasyonunu sağlıyoruz. Böylelikle şeffaf, doğru ve gerçek zamanlı bir tedarik zinciri operasyonu amaçlıyoruz.
Tüketicinin alışverişini dilediği zaman dilediği yerden yapabilmesini sağlayacak bütünleşik çözümlerin tamamını sunuyoruz. Tüm satış kanallarında tutarlı, benzersiz ve kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi inşa ediyoruz.
Mağazalar marka – tüketici etkileşiminin merkezinde durmaya devam etmektedir. Mağaza içerisinde alışveriş süreçlerini kişiselleştirecek, tüketici beklentilerini karşılayacak ve bilgi akışını düzenleyecek satış ve servis noktası çözümlerini kuruyor ve yönetiyoruz.
İLETİŞİME GEÇİN
İletişim bilgilerimizden bize ulaşabilir veya aşağıdaki formu eksiksiz doldurarak size ulaşmamızı sağlayabilirsiniz.
+90 (212) 355 00 55
info@propera.com.tr
Esentepe Mahallesi Haberler Sokak
No:12-14 34394
Şişli, İstanbul