Değişmeyen tek şey değişim. Alışverişin geleceği de teknolojinin gelişimi ile değişiyor ve yeniden şekilleniyor. “Brick & Mortar” iş modelini yavaş yavaş terk ediyoruz E-ticaretin hayatımıza girişiyle birlikte sarsılan brick &…
Propera Blog
2017
Tarih: 29-30 Kasım 2017 Yer: Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı Stant No: 5 Kayıt: https://www.perakendegunleri.com/ Perakende dünyası 29-30 Kasım tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda bir araya…
Latin Amerika’daki Perakendeciler Omnichannel’ın Gücü ile Şirket İhtiyaçlarına Bütünleşik Bir Anlayışla Çözüm Buluyor. Latin Amerika’nın tamamında perakende sektörü aşağı yukarı aynı gelişmelere sahne oluyor. Bu durum, yarattığı dezavantajların yanında ülkeler…
Perakende işletmeleri için en değerli müşteri grubu, sadık müşterilerdir. Daha fazla harcama eğiliminde olması ve daha az reklam ve tanıtım çalışması ile kolayca ulaşılabilmesi gibi konular göz önünde bulundurulduğunda, sadık…
Sosyal medya hayatımızın ayrılmaz bir parçası oldu. Gün içinde birçok defa kontrol ettiğimiz, anlık bildirimler yoluyla arkadaşlarımız ve ilgilendiğimiz hizmetlerden haberdar olduğumuz sosyal medya kanalları, iş dünyasının da dikkatinden kaçmadı.…
Satış ve müşteri ilişkileri yönetimi (customer relationship management – CRM) uygulamalarındaki yenilikler, işletme sürecinizi iyileştirerek potansiyel müşterilerinize hızlı bir şekilde ulaşmanızı ve onlara kişiselleştirilmiş deneyim sunmak gibi değerli fırsatlara zahmetsizce…
2017
Müşteri deneyimi kavramı; müşterilerin, markalarla etkileşim hâlinde olduğu noktalarda edinmiş olduğu olumlu ya da olumsuz izlenim ve tecrübelerin toplamıdır. Günümüzde, müşteri odaklı yaklaşımlara yoğunlaşan pazarlama stratejileri, müşteri deneyimini her…
2017
Büyük perakende zincirlerinde perakende markasının adı altında satılan ürünler hepimizin dikkatini çekmiştir. Süt, yoğurt, deterjan gibi gıda ve temizlik malzemelerinde sıklıkla karşımıza çıkan perakende markalarının giderek yaygınlaşmasının altında yatan asıl…
2017
Aspect Software Research tarafından yapılan bir araştırmaya göre, tüketiciler, mesaj botlarının bir müşteri hizmetleri aracı olarak kullanılması fikrini benimsedi. Hatta bazıları özellik bunu tercih etmeye başladı. 18-65 yaş arasındaki 1000’den…
Müşteri Deneyimini Fiziksel ve Sanal Dükkânlarda Uyumlu Bir Şekilde Beslemenin 5 Yolu Müşteri deneyimi kavramı oldukça geniş ve ayrıntılı bir kavramdır. İşletmeler müşteri deneyimini kaliteli bir hâle getirmenin ve bu…