back

SHOE CARNIVAL, ORACLE RETAIL ENGAGEMENT SERVICES’İ SEÇTİ

by admin for E-Ticaret, Market, OmniChannel
SHOE CARNIVAL, ORACLE RETAIL ENGAGEMENT SERVICES’İ SEÇTİ

Amerika Birleşik Devletleri’nde 500’den fazla mağazasıyla hizmetlerini sürdüren Shoe Carnival, kampanya ve promosyon yönetimi ihtiyaçları için Oracle firmasıyla anlaşarak Retail Engagement Services adlı ürünü sadakat programı ile entegre hale getirerek uygulamaya aldı. Ailelere hitap eden bir ayakkabı mağazası olan Shoe Carnival, satış yöntemleri ve tarzıyla kendisini rakiplerinden sıyırıyor. İsminden de anlaşılacağı gibi, mağazalarındaki satış deneyimini bir karnaval havasına dönüştürmüş olan firma, gün içerisinde yaptığı anlık indirimler, hızlı kampanyalar ve sürpriz hediyeler gibi ilgi çekici yöntemler uygulayarak rakiplerinden farklı bir temayla müşterilerine hitap ediyor. Böylece, müşterilerin hem ailece vakit geçirilebileceği, hem de alışveriş yaparken eğleneceği bir deneyim sunmayı başarıyor.

shoe perks

Mevcut sadakat programı Shoe Perks‘i Oracle’ın teknolojik çözümü olan Retail Engagement Services altyapısıyla güçlendiren Shoe Carnival, müşterilerinin satın alma alışkanlıklarını daha iyi anlamayı ve müşteri segmentlerini daha başarılı bir şekilde analiz etmeyi amaçlıyor. Shoe Carnival, müşterilerini VIP, ilk kez satın alan ve diğer özgül kategorilere ayırarak doğru teklifleri doğru zamanda doğru müşteriye ulaştırmayı amaçlıyor. Firma, Oracle Retail Customer Engagement Cloud Services ürünüyle, müşteri analizlerini pazarlama, segmentasyon ve sadakat ödülü operasyonlarıyla destekleyecek. Ayrıca, firma Oracle Retail Customer Management and Segmentation Foundation ile Oracle Retail Loyalty and Awards Cloud Services uygulamayı planlıyor.

Shoe Carnival’in sıradışı alışveriş deneyimini detaylı bir şekilde incelemek isterseniz www.shoecarnival.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

İlgili Yazılar

KAYBEDECEK ZAMAN YOK: OMNİCHANNEL'IN GÜCÜ VE MÜŞTERİNİN BİLGİSİ
Prev post Omnichannel (Çok Kanallı) Perakende Nedir?

Omnichannel Perakende, müşterilerin hem fiziksel, hem de online alanda aynı kalitede hizmet almasını amaçlıyor. Multichannel…

KAYBEDECEK ZAMAN YOK: OMNİCHANNEL'IN GÜCÜ VE MÜŞTERİNİN BİLGİSİ
Next post KAYBEDECEK ZAMAN YOK: OMNİCHANNEL'IN GÜCÜ VE MÜŞTERİNİN BİLGİSİ

Latin Amerika’daki Perakendeciler Omnichannel’ın Gücü ile Şirket İhtiyaçlarına Bütünleşik Bir Anlayışla Çözüm Buluyor. Latin Amerika’nın…