Perakende için CRM

propera-customer-engagement-banner

Çoğalan perakende kanalları içinde, teknolojinin sağlamış olduğu imkânları da kullanarak müşterilerimiz ile etkileşimimizi arttırmaktayız. Bu süreçle birlikte, işletmelerin sahip olduğu müşteri verilerinde katlanarak artış gözlenmektedir.

Perakende sektörünün ihtiyaçlarına özel sunmuş olduğumuz CRM çözümleri ile bu büyük veriyi kullanarak, müşterilerle daha uzun zamana yayılan ve çok daha kârlı bir ilişki kurabilmeniz için sizlere yardımcı olmaktayız. Müşteri verilerinin tekilleştirilmesi ile sunmuş olduğumuz çözümler, perakendeciler tarafından müşteri beklentilerinin daha doğru anlaşılmasını, satın alma davranışlarının ödüllendirilmesini ve kişiye özel, hedefli promosyon ve önerilerin yapılabilmesini desteklemektedir. Önerdiğimiz CRM çözümleri, pazarlama planlaması ve yönetim süreçleri arasındaki uyumu güçlendirir. Sunduğumuz CRM çözümleri, tekli veya  çoklu kanallardaki faaliyetlerinizi etkin bir biçimde ölçmeniz için gerekli araçları da sağlayacaktır.

ULUSLARARASI MARKALARIN ÇÖZÜMLERİMİZİ TERCİH ETME SEBEPLERİ

2490

2490

2490

2490

2490

2490

2490

Tekil müşteri verisi oluşturabilme ve merkezî müşteri veri ambarı

Amaca daha uygun müşteri iletişimi kurabilmek için eldeki verinin etkin kullanımı

Farklı pazar segmentlerini hedefleyen mesajlar

Her servis noktasında (POS) müşteri ile ilişki kurabilmek

BT ekibine ihtiyaç duymaksızın elde edilen sonuçların takibi ve raporlanması

Scorecard özelliği ile desteklenen yetenekli e-posta pazarlama süreçleri

KAMPANYA YÖNETİMİ

payment-methods

Ürün promosyonları, kuponlar ve bilgilendirici mesajlar dahil olmak üzere geniş bir yelpazede perakende promosyonlarının tasarlanması, yürütülmesi ve analizini mümkün kılan kapsamlı bir omurga sunar.

Hedefleme

Etkin hedefleme sayesinde daha yüksek geri dönüş oranları elde edeceksiniz.

Promosyon

Güçlü promosyon yönetimi ile süreçlerinizin etkinliğini artıracaksınız.

Analiz

Geri dönüşlerin analizini eş zamanlı yapabileceksiniz.

Entegre

E-posta ve SMS entegrasyonları ile bütünleşik bir çözüme sahip olacaksınız.

Kârlılık

Gelirlerinizi arttırırken, maliyetlerinizi azaltacaksınız.

HESAP YÖNETİMİ

Customer-Relationship-Management

Bu modül, ödeme tipi, puanlar ve ödüller olmak üzere üç temel fonksiyon değerini kapsar. Herhangi bir kanalda müşteri için değer ortaya koyan hediye kartları da dâhil olmak üzere tüm müşteri kartı temelindeki bilgileri kaydeder ve biriktirir.

Hediye Kartı

Kapsamlı hediye kartı yönetimi sağlar.

Yetki Paylaşımı

Belirlenen yetki grupları çerçevesinde yüksek kontrollü yönetim sağlar.

Servis Odaklı Mimari

Bu mimari sayesinde hediye kartlarınız mağaza, e-ticaret, mobil gibi farklı kanallarda kullanılabilir hâle gelir.

Esneklik

Bulut teknolojisi ile yatırım geri dönüşüm süreleri kısalır.

Uluslararası Kullanım

Global operasyonlarınız içerisinde hediye kartı yapısı sorunsuz yönetilebilir.

SEGMENT YÖNETİMİ

segmentasyon_kisisellestirme-600x400

Müşteri segmentasyonuna esnek ve güçlü bir yaklaşım tarzı ile üst düzey stratejik bir değer katar. BT ekibine ihtiyaç duymaksızın, kilit müşteri grubu davranışlarını takip etmek adına kolaylıkla oluşturulan segmentasyon portfolyoları ve otomatik trend güncellemeleri ile süreçler desteklenir.

Trend Yönetimi

Dinamik segment yapıları ile müşterilerinizin davranışlarını otomatik olarak takip eder.

Uyarlanabilir

Hazır şablonlar üzerinden uyarlamalar da yaparak basit ya da detaylı müşteri segmentleri oluşturabilmenizi sağlar.

Entegre

Dış sistemlerle yakın entegrasyon sayesinde müşterilerinize ulaştıracağınız mesajlarda esneklik sağlar.

Çoklu Katman

Ortalama değerlerin ötesine geçerek yaptığı analizlerle sizin için en yüksek potansiyele sahip olan müşteri segmentlerini belirler.

SADAKAT YÖNETİMİ

Customer Relationship Management - vector illustration

Esnek iskeleti sayesinde birden fazla ve çok çeşitli sadakat programını destekler. Oluşturulan sadakat programları kapsamında üyeler, ürün, tutar veya satın alma adedine bağlı olarak puan kazanırlar. Bunun sonucunda işletmeniz, müşterilerinizin yapmış olduğu alışverişlerden dolayı onları ödüllendirebilir ve daha fazla harcama yapmaları için özendirebilir.

Program Tanımlama

IT desteğine ihtiyaç duymadan sadakat programlarınızı tanımlayabilir ve yönetimini yapabilirsiniz.

Kural Belirleme

Sadık müşterilerinize ürün, adet, TL ve işlem bazlı puan kazandırabilirsiniz.

Uygunluk Kuralları

Dinamik yapısıyla mağaza, ürün grubu, tarih, belli zaman aralıkları ve belli müşteri gruplarına özel puan kazanımları sunabilirsiniz.

Kazanım Kuralları

Kupon ya da ödül sertifikası da verebileceğiniz kazanımları sabit ya da belli bir orana bağlı olarak da tanımlayabilirsiniz.

Hareket Kuralları

Sadakat programlarınıza dilediğiniz zaman yeni seviyeler ekleyerek zenginleştirebilir ve sadık müşterilerin bu seviyeler arasındaki hareketini yönetebilirsiniz.

Sosyal Medya

Sadık müşterilerinizi Facebook ve Twitter gibi sosyal medya kanalları üzerinden ödüllendirebilirsiniz.

HEDİYE KARTI YÖNETİMİ (Gift Registry)

propera-oracle-gift-registry-hediye-karti-yonetimi

Perakendeciler bu modül sayesinde , insanların birbirlerine hediye verme dönemlerinde, müşterileri hakkında çok değerli bilgiler kazanabilir, bu bilgilerden fayda sağlayabilirler. Satış kanallarından bağımsız, tüm temas noktalarını entegre edecek şekilde tasarlanmış, kapsamlı, esnek bir yapıya sahiptir. Kullanımı son derece kolaydır.

Liste Oluşturma

Müşterilerinize, özel günleri için hediye listesi oluşturma ve sevenleri arasında paylaşma fırsatı sağlarsınız. Bu sosyal zincir size değerli tüketim bilgilileri kazandırır ve yeni iletişim kanalları açar.

Hedefli Pazarlama ve Promosyon

Hediye olarak alınan ürünler için çapraz satış ya da tamamlanmamış “wish list” ürünleri için özel promosyonlar tanımlayabilirsiniz.

Etkinlik Odaklı Haberleşme

Müşterilerinize hatırlatma mesajları, kişisel davetiyeler, teşekkür mesajları gibi ilgi uyandıran tekliflerde bulunabilirsiniz.

E-POSTA PAZARLAMA

Propera-Oracle-email-marketing-tools

Bu modül, CRM veri tabanı üzerindeki ilişkisel verileri kullanarak müşteriler için anlamlı içerikler oluşturur ve yüksek kalite postalama altyapısı ile dağıtımını yapar. SMS, internet ağı ve pazarlama otomasyonu gibi ek interaktif araçları da içerecek şekilde esnetilebilmektedir.

E-posta Oluşturur ve Dağıtır

Güçlü, ölçeklenebilir ve güvenli, dünya standartlarında bir e-posta servisi sunar.

Sonuçları Takip Eder

Yapılan gönderimlerin sonuçlarını (açılma, tıklanma, ulaşma ve üyelik iptali gibi) kayıt altına alır, analiz eder ve raporlar.

MÜŞTERİ YÖNETİMİ

propera-oracle-musteri-yonetimi

Bu modül, tekrar eden verilerin konsolidasyonu, veri temizliği ve doğrulama kuralları gibi müşteri verilerinin kapsamlı  şekilde düzenlenmesi ve standart hâle getirilmesini sağlar. Bu sayede perakendeciler oluşturacakları kampanyalar için daha ilgili ve hedefli içerikler oluşturabilir.

Bütünlük

Sunmuş olduğu özellikler ile müşteri verilerinin eksiksiz, doğru ve bir bütün olduğundan emin olur.

Tekil Veri

İçerisinde bulunan mükerrer kayıt konsolidasyon yapısı sayesinde kritik performans göstergelerini tek bir müşteri hesabı içerisinde toplar.

Veri Doğrulama ve Standartlar

E-posta adresleri, telefon numaraları, ev adresleri, posta kodları otomatik olarak doğrulanır.

Modüler Yapı

İhtiyaçlarınıza ve hedeflerinize uygun olarak müşteri nitelikleri genişletilebilir.

Çoklu Kanal Perakende

Ölçeklenebilir mimarisi sayesinde müşterilerinizle olan tüm etkileşim noktalarını birbirine bağlar.

BİRE BİR SATIŞ (Clienteling)

clienteling-woman

Sunmuş olduğu görev yönetimi, randevu planlaması ve notlar/görüşler özellikleri sayesinde müşterilere daha kaliteli bir alışveriş deneyimi yaşatabilmeleri adına mağaza satış temsilcilerinin yetkinliklerini arttırır.

Müşteri Verilerinin Güvenliği

Toplanan müşteri verilerinin güvenliğini bağlı bulunan tüm cihazlara taşır.

Görevlendirme

Kurallara dayalı ve otomatik bir şekilde müşterilerin belli satış asistanlarına atanmasını yönetir.

Görev Yönetimi

Görevlerin dağılımı ve yönetimi; uyarlanabilir görev tipleri (randevular, yapılacaklar, takip edilecekler vs.) ve görev akışları (tamamlanan, iptal olan, devam eden) ile yönetilir.