PERAKENDE İÇİN CRM

Perakende dünyasında başarılı bir işletmeye sahip olmanın olmazsa olmazlarından birisi de yüksek müşteri memnuniyetidir. Müşterilerinizi memnun etmenin en doğru yolu ise müşteri etkileşimini doğru seviyelere taşımak ve her bir müşteriye kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunmaktır. En özet anlatımla, “Başarılı işletmeler, müşterilerini tanıyan işletmelerdir.” diyebiliriz.

Customer Engagement ürünümüz, müşteri kitlenizi tanımak için kullanabileceğiniz bir teknolojik çözümdür. Perakende sektörünün ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş bir Customer Relationship Management (CRM) çözümü olan Customer Engagement, müşteri davranış ve alışkanlıklarından elde edilen verileri doğru bir şekilde yorumlamanızı ve kullanmanızı sağlar. Bu sayede uzun zamana yayılan, getirisi yüksek bir etkileşim yaratmanıza yardımcı olur. Customer Engagement ile müşterilerinizin beklentilerini daha doğru bir şekilde anlayabilir, satın alma davranışlarına göre ödüllendirebilir ve kişiye özel, hedefli promosyon ve önerili satışlar gerçekleştirebilirsiniz.

propera-customer-engagement-banner

Perakende için CRM (Retail Customer Engagement Cloud Services) çözümümüzü daha yakından tanıyın.

Uluslararası Markaların Çözümlerimizi Tercih Etme Sebepleri

2490

2490

2490

2490

2490

2490

2490

Tekil müşteri verisi oluşturabilme ve merkezî müşteri veri ambarı

Amaca daha uygun müşteri iletişimi kurabilmek için eldeki verinin etkin kullanımı

Farklı pazar segmentlerini hedefleyen mesajlar

Her servis noktasında (POS) müşteri ile ilişki kurabilmek

BT ekibine ihtiyaç duymaksızın elde edilen sonuçların takibi ve raporlanması

Scorecard özelliği ile desteklenen yetenekli e-posta pazarlama süreçleri

Kampanya Yönetimi

payment-methods

Ürün promosyonları, kuponlar ve bilgilendirici mesajlar dâhil olmak üzere geniş bir yelpazede perakende promosyonlarının tasarlanmasını, yürütülmesini ve analizini mümkün kılan kapsamlı bir omurga sunar.

Hedefleme

Etkin hedefleme sayesinde daha yüksek geri dönüş oranları elde edeceksiniz.

Promosyon

Güçlü promosyon yönetimi ile süreçlerinizin etkinliğini artıracaksınız.

Analiz

Geri dönüşlerin analizini eş zamanlı yapabileceksiniz.

Entegre

E-posta ve SMS entegrasyonları ile bütünleşik bir çözüme sahip olacaksınız.

Kârlılık

Gelirlerinizi arttırırken, maliyetlerinizi azaltacaksınız.

Hesap Yönetimi

Customer-Relationship-Management

Bu modül; ödeme tipi, puanlar ve ödüller olmak üzere üç temel fonksiyon değerini kapsar. Herhangi bir kanalda müşteri için değer ortaya koyan hediye kartları da dâhil olmak üzere tüm müşteri kartı temelindeki bilgileri kaydeder ve biriktirir.

Hediye Kartı

Kapsamlı hediye kartı yönetimi sağlar.

Yetki Paylaşımı

Belirlenen yetki grupları çerçevesinde yüksek kontrollü yönetim sağlar.

Servis Odaklı Mimari

Bu mimari sayesinde hediye kartlarınız mağaza, e-ticaret, mobil gibi farklı kanallarda kullanılabilir hâle gelir.

Esneklik

Bulut teknolojisi ile yatırım geri dönüşüm süreleri kısalır.

Uluslararası Kullanım

Küresel operasyonlarınız içinde hediye kartı yapısı sorunsuz yönetilebilir.

Segment Yönetimi

segmentasyon_kisisellestirme-600x400

Müşteri segmentasyonuna esnek ve güçlü bir yaklaşım tarzı ile üst düzey stratejik bir değer katar. BT ekibine ihtiyaç duymaksızın, kilit müşteri grubu davranışlarını takip etmek için, kolaylıkla oluşturulan segmentasyon portföyleri ve otomatik trend güncellemeleriyle süreçler desteklenir.

Trend Yönetimi

Dinamik segment yapıları ile müşterilerinizin davranışlarını otomatik olarak takip eder.

Uyarlanabilir

Hazır şablonlar üzerinden uyarlamalar yaparak basit ya da ayrıntılı müşteri segmentleri oluşturabilmenizi sağlar.

Entegre

Dış sistemlerle yakın bütünleşme sayesinde müşterilerinize ulaştıracağınız mesajlarda esneklik sağlar.

Çoklu Katman

Ortalama değerlerin ötesine geçerek yaptığı analizlerle sizin için en yüksek potansiyele sahip olan müşteri segmentlerini belirler.

Sadakat Yönetimi

Customer Relationship Management - vector illustration

Esnek iskeleti sayesinde birden fazla ve çok çeşitli sadakat programını destekler. Oluşturulan sadakat programları kapsamında üyeler, ürün, tutar veya satın alma adedine bağlı olarak puan kazanırlar. Bunun sonucunda işletmeniz, müşterilerinizin yapmış olduğu alışverişler sonrasında onları ödüllendirebilir ve daha fazla harcama yapmaları için teşvik edebilir.

Program Tanımlama

IT desteğine ihtiyaç duymadan sadakat programlarınızı tanımlayabilir ve yönetimini yapabilirsiniz.

Kural Belirleme

Sadık müşterilerinize ürün, adet, fiyat ve işlem üzerinden puan kazandırabilirsiniz.

Uygunluk Kuralları

Dinamik yapısıyla mağaza, ürün grubu, tarih, belli zaman aralıkları ve belli müşteri gruplarına özel puan kazanımları sunabilirsiniz.

Kazanım Kuralları

Kupon ya da ödül sertifikası da verebileceğiniz kazanımları sabit ya da belli bir orana bağlı olarak da tanımlayabilirsiniz.

Hareket Kuralları

Sadakat programlarınıza dilediğiniz zaman yeni seviyeler ekleyerek zenginleştirebilir ve sadık müşterilerin bu seviyeler arasındaki hareketini yönetebilirsiniz.

Sosyal Medya

Sadık müşterilerinizi Facebook ve Twitter gibi sosyal medya kanalları üzerinden ödüllendirebilirsiniz.

Hediyeleşme Yönetimi

propera-oracle-gift-registry-hediye-karti-yonetimi

Perakendeciler bu modül sayesinde, hediyeleşme dönemlerinde, müşterileri hakkında çok değerli bilgiler kazanabilir ve bu bilgilerden fayda sağlayabilirler. Satış kanallarından bağımsız olarak, tüm temas noktalarını bütünleştirecek şekilde tasarlanmış olan Customer Engagement; kapsamlı, esnek bir yapıya sahiptir. Üstelik kullanımı son derece kolaydır.

Liste Oluşturma

Müşterilerinize, özel günleri için dilek listesi oluşturma ve sevenleri arasında paylaşma fırsatı sağlarsınız. Bu sosyal zincir size değerli tüketim bilgilileri kazandırır ve yeni iletişim kanalları açar.

Hedefli Pazarlama ve Promosyon

Hediye olarak alınan ürünler için çapraz satış ya da tamamlanmamış “dilek listesi” (wish list) ürünleri için özel promosyonlar tanımlayabilirsiniz.

Etkinlik Odaklı Haberleşme

Müşterilerinize hatırlatma mesajları, kişisel davetiyeler, teşekkür mesajları gibi ilgi uyandıran tekliflerde bulunabilirsiniz.

E-posta Pazarlama

Propera-Oracle-email-marketing-tools

Bu modül, CRM veri tabanı üzerindeki ilişkili verileri kullanarak müşteriler için anlamlı içerikler oluşturur ve yüksek kaliteli postalama altyapısı ile dağıtımını yapar. SMS, internet ağı ve pazarlama otomasyonu gibi ek etkileşimli araçları da içerecek şekilde esnetilebilmektedir.

E-posta Oluşturur ve Dağıtır

Güçlü, ölçeklenebilir ve güvenli, dünya standartlarında bir e-posta servisi sunar.

Sonuçları Takip Eder

Yapılan gönderimlerin sonuçlarını (açılma, tıklanma, ulaşma ve üyelik iptali gibi) kayıt altına alır, analiz eder ve raporlar.

Müşteri Yönetimi

propera-oracle-musteri-yonetimi

Bu modül, tekrar eden verilerin konsolidasyonu, veri temizliği ve doğrulama kuralları gibi müşteri verilerinin kapsamlı  şekilde düzenlenmesi ve standart hâle getirilmesini sağlar. Bu sayede perakendeciler oluşturacakları kampanyalar için daha ilgili ve hedefli içerikler oluşturabilir.

Bütünlük

Sunmuş olduğu özellikler ile müşteri verilerinin eksiksiz, doğru ve bir bütün olduğundan emin olur.

Tekil Veri

İçerisinde bulunan mükerrer kayıt bağdaştırma yapısı sayesinde kritik performans göstergelerini tek bir müşteri hesabı içerisinde toplar.

Veri Doğrulama ve Standartlar

E-posta adresleri, telefon numaraları, ev adresleri, posta kodları otomatik olarak doğrulanır.

Modüler Yapı

İhtiyaçlarınıza ve hedeflerinize uygun olarak müşteri nitelikleri genişletilebilir.

Çok Kanallı Perakende

Ölçeklenebilir mimarisi sayesinde müşterilerinizle olan tüm etkileşim noktalarını birbirine bağlar.

Bire Bir Satış (Clienteling)

clienteling-woman

Sunmuş olduğu görev yönetimi, randevu planlaması ve notlar/görüşler özellikleri sayesinde müşterilere daha kaliteli bir alışveriş deneyimi yaşatabilmeleri için mağaza satış temsilcilerinin yetkinliklerini arttırır.

Müşteri Verilerinin Güvenliği

Toplanan müşteri verilerinin güvenliğini bağlı bulunan tüm cihazlara taşır.

Görevlendirme

Kurallara dayalı ve otomatik bir şekilde müşterilerin belli satış asistanlarına atanmasını yönetir.

Görev Yönetimi

Görevlerin dağılımı ve yönetimi; uyarlanabilir görev tipleri (randevular, yapılacaklar, takip edilecekler vs.) ve görev akışları (tamamlanan, iptal olan, devam eden) ile yönetilir.