HİZMET NOKTASI (POS)

Son yıllarda yaşanan teknolojik değişimler perakende sektörünü ciddi ölçüde değiştirmiş olsa da fiziksel dükkânlar, tüketiciler tarafından en fazla tercih edilen temas noktaları olmaya devam etmektedir. Mağazalarını, ürün ve hizmetlerin teşhir edildiği, markayla tüketicinin temas ettiği ve her bir müşterinin benzersiz bir alışveriş deneyimi yaşadığı birer merkez hâline getiren perakendeciler; marka imajlarını güçlendirmeye ve kâr oranlarını arttırmaya devam etmektedir.

Tam bu noktada, Propera’nın sunmuş olduğu ödeme ve hizmet noktası (POS) çözümü Xstore, yaratmaya çalıştığınız benzersiz marka deneyimini en kusursuz şekilde tamamlamanız için ihtiyaç duyacağınız tüm operasyon ve teknoloji işlevlerini size ve çalışanlarınıza sunacaktır.

Perakende operasyonlarınızı yönetebilmeniz için gerekli olan her şey

Xstore, her boyuttaki perakende işletmesinin hem ön hem de arka ofis ihtiyaçlarını kapsamlı olarak karşılayacak şekilde tasarlanmıştır. Tek noktadan yönetim kolaylığı sağlayan ve tüm Oracle Retail çözümleriyle tümleşik çalışmaya uygun olan Xstore çözümü sayesinde, merkez ofis operasyonlarınızda üst düzey etkinlik sağlamış olacak ve yatırımınızın geri dönüşünü ilk günden gözlemleyebileceksiniz.

propera-oracle-retail-xstore-pos

Xstore hizmet noktası POS çözümünü daha yakından tanıyın.

Uluslararası Markaların Çözümlerimizi Tercih Etme Sebepleri

Platformlardan bağımsız kullanım

Hızlı eğitim, kolay kullanım

Yüksek verimlilik, işlevsellik

Uluslararası pazar deneyimi, küresel kullanım

Kutudan çıktığı hâliyle kullanım

Gerçek zamanlı işlem omurgası

2932

2932

2932

2932

2932

2932

2932

İlişkilendirilmiş Etkileşimler

propera-oracle-retail-pos-iliskilendirilmis-etkilesimler

Xstore, güçlü yapısı ve çok kanallı perakendecilik işlevleri sayesinde mağaza çalışanlarını kusursuz görüntüleme yetenekleriyle donatır. Bu görüntüleme yetenekleri, uygun iş akışlarıyla desteklendiğinde, kullanıcıların çoklu kanallarda zincir genelindeki stok bilgilerine erişmesine ve müşteri isteklerini mağaza ya da adrese teslim olarak tamamlamasına imkân sağlar. Bu yetenekler, perakendecilerin adrese teslim siparişleriyle farklı teslimat kanallarını bağdaştırmasını, müşteriye yansıyacak sevkiyat maliyetlerini en aza indirgemesini ve mağazadan teslimatların süreçlerinin verimliliğinin artmasını sağlar.

Müşterileriyle etkileşim hâlinde olan çalışanlarınız, onların ihtiyaçlarına daha hızlı ve daha doğru bir şekilde yanıt verebilir. Müşterilerin alışveriş geçmişlerine ulaşarak onların satın alma alışkanlıklarını tanıyan çalışanlarınız, hizmet noktasındaki işlemlerde müşterilerinizde daha samimi etkileşim kuracaktır. Kişiselleştirilmiş hizmet sunmanın yanında farklı kanallarla veri paylaşımı sayesinde hem veri tabanınız genişler hem de daha bütünleşik alışveriş deneyimi sunabilirsiniz.

Satış temsilcimizle iletişime geçmek için

Satış temsilcimizle iletişime geçmek için

Mağaza Çalışanlarını Güçlendirin

propera-oracle-retail-pos-magaza-calisanlari

Sunmuş olduğumuz Xstore hizmet noktası (POS) çözümümüz kolay öğrenilebilirdir. Çalışanları hızlı bir şekilde üretken hâle getirerek günlük mağaza yönetim maliyetlerinde tasarruf sağlar. Gerek mağaza, gerekse arka ofis uygulamalarının kullanıcı arayüzleri son derece sezgisel ve etkin şekilde tasarlanmıştır. Her ekran, çalışanlara etkin bir iş akışı, sezgisel dokunmatik ekran görüntüleri, zamandan tasarruf sağlayan ve hata payını azaltan otomatik işlevler sunar.

Kullanıcı arayüzleri satış temsilcilerinin verimliliğini en üst seviyeye taşır. Sezgisel tasarım, eğitim süresini en aza indirir, işlem sürelerini kısaltır ve kullanıcı hatalarını azaltır. Tüm bu faydalar para çekmecesi sayımı, envanter ve sevkiyat/teslimat gibi satış dışı işlemler için de geçerlidir.

Eyleme Dönük Çıktılar

propera-oracle-retail-pos-eyleme-donuk-ciktilar

Mağaza müdürlerini, bankaya para yatırılması, çalışan iş planlarının yapılması, zaman çizelgeleri ve raporlama gibi süreçlerde de destekler. Yönetim, aynı zamanda mağazadaki çalışanlarının mesaj, görev ve satış hedefleri gibi haberleşme işlevlerini daha etkin hâle getirir. Gün sonunda, müdürlerin yönetimsel görevler için harcamış olduğu süre kısalırken, satış temsilcilerinin motivasyonu ve müşterilere verilen hizmetin desteklenmesine ayıracakları zaman artacaktır.

Perakende operasyonlarının etkinliğini arttıran veri ve uyarlamaların tamamı Xstore merkez ofis uygulaması üzerinden kolaylıkla yönetilir. Uygulama içerisindeki kullanıcı arayüzleri kusursuz işlevsel yapısı ile kullanıcılara uyarlama değişiklikleri, veri değişiklikleri ve dağıtım süreçlerinde de yol gösterir. Kapsamlı güvenlik sistemi, tasarım üzerinde bir değişikliğe gerek bırakmadan tüm erişim seviyelerine özel kullanıcı deneyimi sunar. Çeşitli destek araçları ve uyarılar, BT yöneticilerinin birden fazla kurulumu etkin bir şekilde, eş zamanlı olarak yönetmesini sağlar.

Esnek Uygulama Omurgası

propera-oracle-retail-pos-esnek-uygulama-omurgasi

Xstore, gerçek zamanlı işlem omurgası üzerine inşa edilmiş bir yapı sunar. Perakende mağazacılığın zaman aşımına uğramış verilerle çalışma prensibine son verir. İleri ağ teknolojilerinin sunmuş olduğu imkânları ön plana çıkararak tüm saha operasyonlarını, tek noktadan yönetilen, güçlü bir çok kanallı perakende yapısı içerisinde bütünleştirir.

Tüm işletme operasyonları birbirinden bağımsız işlevlerin zincirleme olarak çalıştırılması ile işleme alınır. Bu işlevlerin etkinleştirilme sıraları arka ofis uygulamalarından son derece kolay şekilde değiştirilebilen XML belgeleriyle uyarlanır. Bu değişiklikler ana kod yapısının uzantısı olan bir katmanda yapılır ve böylelikle yapılan değişikliklerin gelecek sürüm güncellemelerinde programlama maliyetlerine katlanmadan yeni sürüme aktarılması sağlanır.

Propera tarafından sunulan XstorePOS çözümünü tercih eden perakendeciler, seçimlerini farklı veri tabanı, işletim sistemi ve donanım platformaları üzerinde, işletme operasyonlarını en doğru biçimde destekleyecek şekilde serbestçe yapabilirler.

Xstore V17 sürüm notlarını inceleyin.