Hizmet Noktası (POS)

propera-oracle-retail-xstore-pos

Yapılan araştırmalarda çok kanallı perakende operasyonları içinde mağazaların değişen rolü fazlasıyla ön plana çıkmaktadır. Teknolojinin baş döndüren hızına rağmen fiziki mağazalar, tüketici tarafından en fazla tercih edilen temas noktaları olarak önemlerini arttırmaktadır. Durum böyle olunca mağazalar perakendeciler için, ürünlerini ve servislerini teşhir ettikleri yerler olmaktan çıkıp, markaların tüketici ile temas ettiği, benzersiz alışveriş deneyimlerinin yaratıcı bir biçimde tüketiciye sunulduğu ve sadık müşteri kazanımının yoğun bir biçimde yaşandığı merkezler hâline gelmektedir.

Tam bu noktada, Propera’nın sunmuş olduğu ödeme ve hizmet noktası (POS) çözümleri, yaratmaya çalıştığınız benzersiz marka deneyimini en kusursuz şekilde tamamlamanız için ihtiyaç duyacağınız tüm operasyonel ve teknolojik fonksiyonları size ve çalışanlarınıza sunacaktır.

Perakende operasyonlarınızı yönetebilmeniz için gerekli olan her şey

Propera olarak sunmuş olduğumuz ödeme noktası çözümleri hem ön hem de arka ofis ihtiyaçlarını en kapsamlı şekilde karşılayacak şekilde tasarlanmıştır. Tek noktadan yönetim kolaylığı sağlayan, birbirleriyle entegre olarak çalışan bu çözümler sayesinde merkez ofis operasyonlarınızda üst düzey etkinlik sağlamış olacak ve yatırımınızın geri dönüşünü ilk günden gözlemliyor olacaksınız.

ULUSLARARASI MARKALARIN ÇÖZÜMLERİMİZİ TERCİH ETME SEBEPLERİ

Platformlardan bağımsız kullanım

Hızlı eğitim, kolay kullanım

Yüksek verimlilik, fonksiyonalite

Uluslararası pazar deneyimi, global kullanım

Kutudan çıktığı hâliyle kullanım

Gerçek zamanlı işlem omurgası

2932

2932

2932

2932

2932

2932

2932

İLİŞKİLENDİRİLMİŞ ETKİLEŞİMLER

propera-oracle-retail-pos-iliskilendirilmis-etkilesimler

Güçlü çoklu kanal perakendecilik işlevleri sayesinde mağaza çalışanlarını kusursuz görüntüleme yetenekleriyle donatır. Bu görüntüleme yetenekleri, uygun iş akışlarıyla desteklendiğinde, kullanıcıların çoklu kanallarda zincir genelindeki stok bilgilerine erişmesine ve müşteri isteklerini mağaza ya da adrese teslim olarak tamamlamasına imkân sağlar. Bu yetenekler, perakendecilerin adrese teslim siparişleri konsolide etmesini, müşteriye yansıyacak sevkiyat maliyetlerini en aza indirgemesini ve mağazadan teslimatların etkinliğini arttırmasını sağlayacaktır.

Mağaza çalışanlarının müşteri ihtiyaçlarını hızlı bir şekilde karşılarken, aynı zamanda onlarla etkileşim hâlinde olmasını sağlar. Çalışanlar müşterileri kolaylıkla tanıyabilir ve müşterilerin alışveriş geçmişlerine hızlı erişim sağlayabilirler. Reyonda satış özellikleri sayesinde kişiselleşmiş bir hizmet sunarken, müşteri beklentilerinin ötesine geçerek müşteri sadakatini güçlendirir. Kişiselleşmiş hizmet sunabilmenin yanında farklı kanallar ile veri paylaşımı yoluyla hem veri tabanınızı genişletir hem de daha bütünleşik bir alışveriş deneyimi sunmanızı sağlar.

MAĞAZA ÇALIŞANLARINI GÜÇLENDİRİN

propera-oracle-retail-pos-magaza-calisanlari

Sunmuş olduğumuz hizmet noktası çözümümüz (POS) kolay öğrenilebilirdir, çalışanları son derece hızlı bir şekilde üretken hâle getirir, günlük mağaza yönetim maliyetlerinde tasarruf sağlar. Gerek mağaza gerekse arka ofis uygulamalarının kullanıcı arayüzleri son derece sezgisel ve etkin şekilde tasarlanmıştır. Her ekran çalışanlara etkin bir iş akışı, sezgisel dokunmatik ekran görüntüleri, zamandan tasarruf sağlayan ve hata payını azaltan otomatik işlevler sunar.  

Kullanıcı arayüzleri satış temsilcilerinin verimliliğini en üst seviyeye taşır. Sezgisel tasarım, eğitim süresini en aza indirir, işlem sürelerini kısaltır ve kullanıcı hatalarını azaltır. Tüm bu faydalar para çekmecesi sayımı, envanter ve sevkiyat/teslimat gibi satış dışı işlemler için de geçerlidir.

EYLEME DÖNÜK ÇIKTILAR

propera-oracle-retail-pos-eyleme-donuk-ciktilar

Mağaza müdürlerinin etkinliğini bankaya para yatırma, çalışan iş planlarının yapılması, zaman çizelgeleri ve raporlama süreçlerinde destekler. Yönetim aynı zamanda mağazadaki çalışanlarını mesaj, görev ve satış hedefleri gibi haberleşme fonksiyonları ile daha etkin hale taşır. Gün sonunda, müdürlerin yönetimsel görevler için harcamış olduğu süre kısalırken, satış temsilcilerinin motivasyonu ve müşterilere verilen hizmetin desteklenmesine ayıracakları zaman artacaktır.

Perakende operasyonlarının etkinliğini arttıran veri ve uyarlamaların tamamı merkez ofis uygulaması üzerinden kolaylıkla yönetilir. Uygulama içerisindeki kullanıcı arayüzleri kusursuz fonksiyonel yapısı ile kullanıcılara uyarlama değişiklikleri, veri değişiklikleri ve dağıtım süreçlerinde yol gösterir. Detaylı güvenlik erişimi, tasarım üzerinde bir değişikliğe gerek bırakmadan tüm erişim seviyelerine özel kullanıcı deneyimi sunar. Çeşitli destek araçları ve uyarılar, IT yöneticilerinin birden fazla kurulumu proaktif bir şekilde, eş zamanlı olarak yönetmesini sağlar.

ESNEK UYGULAMA OMURGASI

propera-oracle-retail-pos-esnek-uygulama-omurgasi

Gerçek zamanlı işlem omurgası üzerine inşa edilmiş bir yapı sunar. Perakende mağazacılığın zaman aşımına uğramış verilerle çalışma prensibine son verir. İleri ağ teknolojilerinin sunmuş olduğu imkanları ön plana çıkararak tüm saha operasyonlarını tek noktadan yönetilen, güçlü bir çoklu kanallı perakende yapısı içerisinde entegre eder.

Tüm işletme operasyonları birbirinden bağımsız fonksiyonların zincirleme olarak çalıştırılması ile işleme alınır. Bu fonksiyonların işleme alınma sıraları arka ofis uygulamalarından son derece kolay şekilde değiştirilebilen XML dokümanları ile uyarlanır. Bu değişiklikler ana kod yapısının uzantısı olan bir katmanda yapılır ve böylelikle yapılan değişikliklerin gelecek sürüm güncellerinde programlama maliyetlerine katlanmadan yeni sürüme aktarılması sağlanır.

Propera’nın POS çözümlerini tercih eden perakendeciler seçimlerini farklı veri tabanı, işletim sistemi ve donanım platformaları üzerinde işletme operasyonlarını en doğru biçimde destekleyecek şekilde serbestçe yapabilirler.