Çok Kanallı Perakende

omnichannel-alisveris-yolculugu-banner

Mümkün olan tüm satış kanalları arasında kesintisiz, bütünleşik ve sezgisel bir alışveriş deneyiminin tüketiciye yaşatılmasıdır.

Tüketici, çıkmış olduğu alışveriş yolculuğunda farklı satış kanallarını deneyimlemektense, markayı bir bütün olarak deneyimleyebilmeli ve sonunda sadık bir müşteri ve markanın bir sözcüsü hâline gelmelidir.

Müşteri Gözüyle: “Dilediğim ürüne, dilediğim zamanda, dilediğim yerde ulaşmalıyım.”

Perakendeci Gözüyle: “Tekil müşteri verisi, tekil stok verisi, uçtan uca entegrasyon, farklı temas noktaları.”

GELECEĞİN MAĞAZASI

Hızla dijitalleşen dünyada düşünülenin aksine mağazalar, alışveriş yolculuğunun tam merkezinde konumlanmaya önemini arttırarak devam edecektir.

Mağazalarınızı, sevkiyatları ve müşteri teslimatlarını karşılayan birer merkez olarak yapılandırın, iade süreçlerini mağazalarınızda yönetin.

Omnichannel

ÇOKLU KANAL YÖNETİMİ PERAKENDE OPERASYONLARINI ETKİLEYEN 3 TEMEL FAKTÖR

omnichannel-gelecegin-magazasi-3

Çoklu Kanal Pazarlaması

Pazarlamanın etkinliği üzerindeki baskı her geçen gün artmakta. Tüketici, perakendecinin kendisini tanımasını arzu etmekte ve daha kişiselleşmiş alışveriş deneyimi yaşamak istemektedir. Artık, satın alma alışkanlıklarını temel alan pazarlama ve promosyon faaliyetleri tüketicinin ilgisini çekmektedir.

Yeni Mobil Ödeme Çözümleri

Geleneksel ödeme araçlarına alternatif oluşturan çözümlerin sunmuş olduğu kolaylıklar müşterilerin satın alma kararını doğrudan etkilemektedir. Hız, güvenlik ve kolaylık ödeme süreçlerinde geleceğin tüketicisi için belirleyici özelliklerdir.

Çoklu Kanal Yönetimi Tedarik Zinciri

Müşteri daha yüksek hizmet kalitesi, daha geniş ve esnek ürün stokları ile daha hızlı teslimat arzu etmektedir.