back

2017’yi Perakende İşletmenizin En İyi Yılı Yapacak 7 İpucu – Bölüm 3

by OmniChannelExpert for OmniChannel, Perakende
2017’yi Perakende İşletmenizin En İyi Yılı Yapacak 7 İpucu – Bölüm 3
  1. Takvimli Ajanda Kullanmaya Başlayın.

Plansızlık ve organizasyon eksikliği perakendecilerin başlıca problemlerinden birisidir. Günler hızla geçerken, resmi ve dini tatilleri ve özel günleri ıskalayıp, bugünlere özel düzenleyebileceğiniz kampanyalar sayesinde müşterilerinizin ilgisini çekebilme şansınızı kaybedebilirsiniz. Bütün bu durumların önüne geçmek için, içinde özel gün bilgileri bulunan takvimli bir ajanda ile çalışmaya başlayıp, yıl içindeki özel günlerden önceden haberdar olarak, o günlere özel kampanyaları çok daha önceden ve sağlıklı bir yolla planlayabilirsiniz.

  1. Alternatif Satış Kanallarını Kullanın.

Müşterilerinize nerde ve ne zaman isterlerse mağazanızı ziyaret edebilecekleri ve dilerlerse alışveriş yapabilecekleri alternatif satış kanalları sunmak istemez miydiniz? Günümüzde yaşam standardı değişen ve teknoloji ile uyumlu bir yaşam şeklini benimseyen müşterileriniz, istedikleri zaman hizmet alabilecekleri, e-ticaret ve mobil çözümlere yönlenmeye başlamışlardır. Öte yandan bütün bu satış kanallarının birbirleriyle uyumlu ve tümleşik bir şekilde çalıştığı omnichannel parekendecilik anlayışı çok kanallı satış stratejinizi bir adım öteye taşımanızı sağlayacaktır. Omnichannel perakendecilik çözümleri hakkında detaylı bilgi almak isterseniz bizimle iletişime geçin.

  1. Stok Kontrolünüzü Güçlendirin.

Stoklarınızdaki ürün sayımlarınızı yapıp, deponuzun güncel durumunu öğrenmeniz ve buna göre gerekli düzenlemeleri yapmanız, yeni yıla iyi bir başlangıç yapmanızı sağlayacaktır. Ayrıca, dönemsel olarak stok sayım sistemini de hayata geçirebilirsiniz. Böyle yapmanız, dönemsel gerçekleştirilecek küçük çalışmalarla, mağazanızı kapatma ya da işleri aksatma endişesi taşımadan, stok bilgisini sürekli güncel tutmanızı sağlayacaktır.

  1. Şirketinizle İlgili Bilgileri Sürekli Güncelleyin.

İşletmeniz 2016 yılında bir ödül mü aldı? Ya da geçtiğimiz yıl yeni bir mağaza veya yeni ürün tanıtımı mı yaptınız? Cevabınız “evet.” İse bu bilgileri müşterilerinize ve takipçilerinize duyurdunuz mu?

Sosyal etkileşim yoluyla müşterilerinizi etkilemek ve marka bilinilirliğinizi arttırmak istiyorsanız, şirketinizle ilgili yaşanan bütün gelişmeleri duyurmanız gerekmektedir. İyi veya kötü, işletmenizle ilgili yaşanan bütün gelişmelerle ilgili ilk ağızdan cevap vermeniz, kamuoyu önünde açık ve şeffaf bir kurum olduğunuzu göstererek, şirketinizin imgesini güçlendirecektir.

Söz Sizde

2017 yılıyla ilgili işletmenizi güçlendirecek ve bu yılı en verimli yılınız yapmanızı sağlayacak başka fikirleriniz mi var? Bu yazıya yorum yazarak onları bizimle paylaşabilirsiniz.

Hepinize sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyoruz.

İlgili Yazılar

Doğru POS Sistemi Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken 7 Konu
Prev post 2017’yi Perakende İşletmenizin En İyi Yılı Yapacak 7 İpucu – Bölüm 2

Müşterilerinize Daha Yakın Olun. Müşterilerinin dikkatini toplamak isteyen perakendeciler, omnichannel yaklaşımını benimsemeye çoktan başladılar. Siz…

Doğru POS Sistemi Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken 7 Konu
Next post Doğru POS Sistemi Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken 7 Konu

Doğru POS Sistemi Seçiminde Dikkat Edilmesi Gereken 7 Konu İşletmenizin İhtiyaçlarını Belirleyin. Şirketinize özel ihtiyaç…